Felanmälan
Riksbyggen
Felanmälan kan göras via kundservice, dygnet runt, via telefonnummer: 0771 – 860 860
Notera att akuta ärenden alltid skall felanmälas via telefon.
Du kan även felanmäla icke akuta ärenden via Mitt Riksbyggen, där du även kan följa alla dina pågående ärenden.
Portlås / Porttelefon
Felanmälan görs till styrelsen via e-post: styrelsen@brfsolfangaren5.se
För mer information se Portlås / Porttelefon
Tele2
För information om abonnemanget kan du logga in på Mitt Tele2
För att kontrollera driftstatus besök Tele2 Drift & Felsök (går även att nå via ovan inloggning)
Felanmälan görs via telefonnummer 90 222
Lunds Kommun Parkeringsbolag
LKP ansvarar för besöksparkeringen på området och kan nås på www.lkpab.se.
Parkeringsbiljett löses enklast via Parkster (zonkod 46396) eller EasyPark (zonkod 4875), alternativt med kortbetalning i biljettautomaten vid parkeringen.